Aangepast programma Koningsdag 2016

VOLLEYBAL VOOR DE JEUGD GAAT DOOR EN ALLE ANDERE ACTIVITEITEN OOK!

Oké, 25° halen we morgen net niet, maar met het oog op de weersverwachting zijn we druk doende met de aanpassing van het programma of beter gezegd de locaties. Het beachvolleybal op het Gendringse strand bij De Waggel gaat niet door, maar de beachvolleybalteams kunnen toch de korte broek aan. Alleen verruilen zij het zand voor de vloer van de Prinsenhof. Dus: het volleyballen voor de groepen 6-8 gaat gewoon door!
8.30 uur aanwezig en de eerste wedstrijden starten om 9.00 uur!
Beachvolleybal Gendringen biedt de teams na het afloop lekkere poffertjes aan. Daarvoor moeten de kinderen wel naar het Willem Alexanderplein komen. Daar vindt de rest van het programma plaats. De meeste spelletjes stellen we binnen in de zaal van Te Pas op. Daar is het droog, aangenaam warm en de koffie bruin.
De grotere spellen en attracties, zoals de stormbaan en het survivalparcours vind je morgen op en rond het Willem Alexanderplein.
De kinderen van groep 6 t/m 8 zijn daar natuurlijk ook van harte welkom en zij mogen uiteraard ook gebruik maken van de stormbaan, de spelletjes en het survivalparcours.
Bart Bresser verzorgt een prachtig overdekt verwarmd terras, dus ook daar is het goed toeven.
Bij de loterij kun je echt prachtige prijzen winnen en daarmee kunnen wij volgend jaar weer mooie activiteiten organiseren.
De optocht met de versierde fietsen gaat ook gewoon door, dus maak er met je kind(eren) wat moois van, want wie weet levert het een coole prijs op! Let op: de optocht start gewoon op het Kerkplein!

Kortom, je hebt geen enkel excuus om niet te komen, want Koningsdag vier je in Gendringen!