Collecte 2016

Oranjevereniging Gendringen collecteert

Gendringen – Oranjevereniging Gendringen houdt van 29 maart tot en met 2 april haar jaarlijkse collecte. Ongeveer 40 vrijwilligers gaan in Gendringen langs de deuren om geld in te zamelen voor het bekostigen van de activiteiten op en rond Koningsdag.

Oranjevereniging Gendringen houdt dit jaar op Koningsdag de Gendringse Spelen. Aankleding, spellen voor de kinderen en andere activiteiten voor jong en oud staan allemaal in het teken van dit thema. De enige uitzondering hierop is de jaarlijkse fietstocht, die op 1 mei plaatsvindt. Die heeft als thema ‘over water’.

Oranjevereniging Gendringen heeft de laatste jaren haar activiteiten in Gendringen elk jaar uitgebreid met onder meer de Nacht van Oranje in de Koningsnacht. Ook organiseert de actieve vereniging buiten het oranjeseizoen een aantal disco’s voor de basisschooljeugd, rond carnaval en Halloween. Daarnaast zoekt Oranjevereniging Gendringen steeds meer de samenwerking met andere Gendringse verenigingen, waaronder Scouting Gendringen.

Voor meer informatie: www.oranjevereniginggendringen.nl of via Facebook/Oranjevereniging Gendringen.