Papieren aanmeldingsformulieren

GEIN OP HET PLEIN TIJDENS KONINGSDAG IN GENDRINGEN – MELD JE KIND AAN

Iedereen heeft op Koningsdag in Gendringen altijd veel lol. Dit jaar gaan we hier weer voor. Onder het motto Gein op het Plein vieren we vrijdag 27 april Koningsdag in ons dorp. Het wordt iets anders dan andere jaren. We zitten namelijk op het Willem Alexanderplein, een nieuwe locatie dus en er is geen beachvolleybal.

Maar gelukkig hebben we dit jaar geinige attracties gevonden. Wat te denken van levend tafelvoetbal, een ballenbak, klimtoren en hoelahoepen. Of rodeorijden op een wilde stier, penaltyschieten en creatief bezig zijn met stoepkrijt. En natuurlijk halen we onze stormbaan van stal. Leef je uit!

We nodigen alle kinderen tot en met groep 5 uit om op Koningsdag mee te doen aan de optocht. Die gaat om 10.30 uur van start op het Kerkplein. Vanaf 10.15 uur kan er opgesteld worden. De kinderen zien we graag verkleed en hun fietsen, skelters, buggy of bolderkar versierd in de koninklijke of feestelijke (oranje-)stijl. Voor de mooist versierde voertuigjes hebben we leuke prijzen! Na de optocht die eindigt op het Willem Alexanderplein, gaat daar Gein op het Plein van start en mogen kinderen t/m 14 jaar zich tot 15.00 uur in en op allerlei attracties wagen.

Uiteraard is de bar geopend. Ouders, opa’s en oma’s, buren en andere belangstellenden kunnen onder het genot van een kopje koffie of een drankje vanaf het terras of de tent toekijken hoe de jeugd zich vermaakt. DJ. I.M. zorgt daarbij voor de beats.

Voor groep 3 t/m 8 organiseren we op vrijdag 20 april op de beats van DJ. I.M. de disco in de Gent. Van 18.00 tot 19.30 uur kunnen de kinderen van groep 3 t/m 5 swingen en van 20.00 tot 21.30 uur is groep 6 t/m 8 aan de beurt.

Opgeven voor de Koningsdagactiviteiten kan via onderstaand formulier. Gebruik a.u.b. voor ieder kind een apart formulier. Geef ingevulde formulieren a.u.b. af in de groep/klas. Let op: we halen ze vrijdag 6 april weer op. Formulieren die later binnenkomen, kunnen wij helaas niet meer verwerken. Aanmelden kan ook via www.oranjevereniginggendringen.nl.

Hierlangs afknippen

—————————————————————————————————

Versierde optocht: kinderen van Bambino, de kinderdagverblijven en groep 1 t/m 5

Naam:          ………………………………….  j/m (doorhalen wat niet van toepassing is)

Groep:         ………………………………….

School:        ………………………………….

Gein op het Plein (spellen/attracties): voor alle kinderen

Naam:          ………………………………….         j/m (doorhalen wat niet van toepassing is)

Groep:         ………………………………….

School:        ………………………………….

We zoeken mensen die ons willen helpen bij de attracties, knutselactiviteiten, catering en de overige activiteiten op Koningsdag. Wil je ook iets betekenen voor de kinderen in Gendringen? Meld je dan s.v.p. hieronder aan.

Naam:          ………………………………….         m/v (doorhalen wat niet van toepassing is)

Adres:          ………………………………….

Tel./e-mail: ………………………………….

_______________________________________________________________

!!! AANRADER !!!
Kom op donderdagavond 26 april naar de “Nacht van Oranje” op het Willem Alexanderplein voor een oergezellig feest met Pas-Op!

Reageren is niet mogelijk